Saturday, October 4, 2008

John Coltrane

Drahý Leo,
Postavil jsem úžasné schody. Nájemníci si sice stěžují, že jsou na chození příliš obrovské, ale co mám dělat, když to tak cítím. Jsou nádherně cyklické a po deseti minutách šplhání se vždy ocitneš na tom samém místě. Z hlediska transportu větších břemen to asi není příliš praktické, ale výsledný estetický dojem je naprosto velkolepý. Do každého směru trčí ostré mimotonální dominanty a vše se točí dle tvrdého diktátu velkých tercií. Škoda, že je nemůžeš vidět. Seznámil jsem se s úžasným chlapíkem. Jako pokrývač je možná průměrný, ale jeho harmonické dekonstrukce střešní krytiny ne mne udělaly velký dojem. Nabídl mi účast na opravě sklepa paní Elingtonové. Sklep je plný koksu, takže se velmi těším. Pošli prosím nějaké peníze.
John

No comments: